1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) : | |
---|---|
1 | Atabek-Yigit, Elif; Senoz, Ahmet B.; - Optimal learning moments in an undergraduate chemistry lab - RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION - ISSN : 0263-5143 - DOI : 10.1080/02635143.2023.2224241 - English - Article - 2023 - WOS:001006035600001 |
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE : | |
---|---|
1 | Atabek-Yigit, E; Senoz, AB; - What does students' recognition of procedural mistakes in the chemistry laboratory tell us? - PEDAGOGIES - ISSN : 1554-480X - DOI : 10.1080/1554480X.2021.1975544 - - English - Early Access - 2021 - WOS:000695728100001 |
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE : | |
---|---|
1 | Atabek-Yigit, E., Şenöz, A. - The Adaptation Study of The Student Engagement in the General Chemistry Laboratory Scale to Turkish - Sakarya University Journal of Education - pp.103 - DOI : 10.19126/suje.1208528 - eng - paper - 2023 - TRDizin |
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE : | |
---|---|
1 | AHMET BURAK ŞENÖZ,ELİF ATABEK YİĞİT - Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Laboratuvarına Yönelik Metaforik Algıları - Turkish Studies-Educational Sciences - Vol.17(5) - pp.1259 - DOI : https://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.63625 - 2022 |
İletişim