Loading

Arş.Gör.

Ahmet Burak ŞENÖZ

Eğitim Fakültesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

İletişim

1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Atabek-Yigit, Elif; Senoz, Ahmet B.; - Optimal learning moments in an undergraduate chemistry lab - RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION - ISSN : 0263-5143 - DOI : 10.1080/02635143.2023.2224241 - English - Article - 2023 - WOS:001006035600001
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Atabek-Yigit, E; Senoz, AB; - What does students' recognition of procedural mistakes in the chemistry laboratory tell us? - PEDAGOGIES - ISSN : 1554-480X - DOI : 10.1080/1554480X.2021.1975544 - - English - Early Access - 2021 - WOS:000695728100001
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Atabek-Yigit, E., Şenöz, A. - The Adaptation Study of The Student Engagement in the General Chemistry Laboratory Scale to Turkish - Sakarya University Journal of Education - pp.103 - DOI : 10.19126/suje.1208528 - eng - paper - 2023 - TRDizin
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 AHMET BURAK ŞENÖZ,ELİF ATABEK YİĞİT - Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Laboratuvarına Yönelik Metaforik Algıları - Turkish Studies-Educational Sciences - Vol.17(5) - pp.1259 - DOI : https://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.63625 - 2022
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 ŞENÖZ AHMET BURAK, ATABEK YİĞİT ELİF - STEAM Eğitimi ile İlgili Çalışmalarının İncelenmesi - 2021
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 AHMET BURAK ŞENÖZ,ŞULE ELMALI,ELİF ATABEK YİĞİT,FATİME BALKAN KIYICI - Pre-service teachers’ understanding and awareness of ecological footprint - 2023
2 ŞULE ELMALI,AHMET BURAK ŞENÖZ,FATİME BALKAN KIYICI,ELİF ATABEK YİĞİT - Reflection of the science program on students, teachers and parents - 2023
3 ŞENÖZ AHMET BURAK, ŞENÖZ ESLEM GÖZDE - OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK TEZLERİN İNCELENMESİ - 2021
4 MERTOĞLU HATİCE,AKGÜL ESRA,ŞENÖZ AHMET BURAK,DELİKTAŞ SELİME,BAHAR AYŞE NUR - Fen Bilgisi Öğretmenliği Ana Bilim Dalında Görev Yapan Öğretim Üyelerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programlarını Özel Gereksinimliler Açısından Değerlendirmeleri - 2019
5 MERTOĞLU HATİCE,ŞENÖZ AHMET BURAK,BAHAR AYŞE NUR - Disiplinler Arası Beslenme Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sağlığı Geliştirme Davranışlarına Etkisi - 2018
BİLDİRİLER
Reflection of the science program on students, teachers and parents
Pre-service teachers’ understanding and awareness of ecological footprint
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK TEZLERİN İNCELENMESİ
STEAM Eğitimi ile İlgili Çalışmalarının İncelenmesi
STEAM Eğitimi ile İlgili Çalışmalarının İncelenmesi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK TEZLERİN İNCELENMESİ
Fen Bilgisi Öğretmenliği Ana Bilim Dalında Görev Yapan Öğretim Üyelerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programlarını Özel Gereksinimliler Açısından Değerlendirmeleri
Disiplinler Arası Beslenme Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sağlığı Geliştirme Davranışlarına Etkisi
MAKALELER
Optimal Learning Moments in an Undergraduate Chemistry Lab.
What does students' recognition of procedural mistakes in the chemistry laboratory tell us?
The Adaptation Study of The Student Engagement in the General Chemistry Laboratory Scale to Turkish
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Laboratuvarına Yönelik Metaforik Algıları
What does students' recognition of procedural mistakes in the chemistry laboratory tell us?